PRO-NASVET - prodajna strokovnost
  • DOMOV
  • SALES POLICE
  • KAJ DELAM?
  • KDO SEM?
  • KONTAKT
  • KJE SEM ŽE BIL?
  • AKTUALNO
  • BLOG
  • PIŠKOTKI

BLOG

PRVI MESEC

12/5/2016

0 Comments

 
Pozdrav vsem.

Prvi mesec se je obrnil izredno hitro in lahko povem, da je zaenkrat zelo zanimivo. Aktivnosti je veliko in izzivov še več. Rad bi se zahvalil vsem, ki so me podprli, so pokazali interes in so prisluhnili moji zgodbi. Tisti, ki še premišljujete, prisrčno vabljeni, da se spoznamo. Več izveste na http://www.pro-nasvet.si/kaj-delamo.html oz. lahko v google vpišete besedno zvezo "prodajno svetovanje" in se sigurno najdemo ;)

Naj izkoristim priložnost, da z vami delim praktične prodajne izkušnje glede nagovora potencialnih kupcev. Človek namreč hitro ugotovi, da ni tako enostavno narediti prvi uspešen korak pri stranki. Ko sem se znašel v vlogi prodajnika, sem se lahko vprašal kaj je ključno in to preizkusil v živo s praktičnim treningom prodaje. Odgovorov je več, bom pa izpostavil nekaj najpomembnejših točk:
  • Dobra, poglobljena priprava baze, ustrezna segmentacija in poznavanje stranke, preden se sploh odločim za nagovor. Analiza je ključ do dobre prodaje.
  • Privlačno sporočilo, drugačna vsebina in konkreten nagovor z obveznim call to action.
  • Vztrajnost pri iskanju ustrezne kontaktne osebe - odločevalca in nikar ne dovolite, da vas (ne)prijazne tajnice prehitro odslovijo. Pomembno je hitro ustvarjanje prijateljskega odnosa, zaupanja in kreiranje dodane vrednosti v očeh deležnika.
  • Jasno določeni cilji...v začetni fazi je to ponavadi ustvarjanje zanimanja ter posledično dogovor za sestanek.
  • Bodite drugačni, drzni, izzovite status quo pri stranki in ne dovolite, da so zadovoljni s trenutnim stanjem. Naj vas odgovori: "to imamo že urejeno,  ne potrebujemo sprememb, znamo sami, povsem zadovoljni smo z obstoječo situacijo,..." ne prepričajo tako zlahka. Ne omahujte in se ne sprijaznite prehitro z odgovorom NE.
  • Seveda imejte ves čas nasmeh na obrazu, čist glas, trdno držo ter bodite prijazni.

Verjamem, da vsaj kateri od naštetih predlogov pride prav, iz svojih izkušenj pa lahko povem, da ni preprosto. Pomembno je vse združiti v en mail, en telefonski pogovor, kar je že žonglerska sposobnost. Ampak v končni fazi...that's what sales is all about :)

Želim vam čim manj dežja in prijeten vikend, ki se približuje.
 
lp, Marko
0 Comments



Leave a Reply.


    Avtor - Marko Bucić

    Poznam veliko prodajnih zgodb in imam ogromno prodajnih izkušenj ter različnih pogledov, ki bi jih rad delil z vami. Določeni primeri so zelo življenjski in se jih da uporabiti v prenekateri situaciji.


    ARHIV

    November 2017
    July 2017
    June 2017
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016


    KATEGORIJE

    All
    4P
    Avtopralnica
    Challenger Sale
    Diferenciacija
    Določitev Cene
    Iskrenost V Prodaji
    Kupec In Prodajalec
    Linkedin
    Metoda Spraševanja
    Motivacija Zaposlenih
    Nagovor Kupca
    Petrol
    Poletni Dopusti
    Ponudba In Povpraševanje
    Poslovna Etika
    Poslovna Ideja
    Prodajne Aktivnosti
    Prodajne Tehnike
    Prodajni Nastop
    Produkt
    Segmentacija Kupcev
    Sistemi Nagrajevanja
    Telefonska Komunikacija
    Timsko Delo
    Trženjski Splet
    Tržno Komuniciranje
    Zadovoljstvo Kupcev


    View my profile on LinkedIn

    RSS Feed

DOMOV

KAJ DELAM?

KDO SEM?

Sales police

KONTAKT

© 2016 PRO-NASVET, Marko Bucić s.p.
Vse pravice pridržane

  • DOMOV
  • SALES POLICE
  • KAJ DELAM?
  • KDO SEM?
  • KONTAKT
  • KJE SEM ŽE BIL?
  • AKTUALNO
  • BLOG
  • PIŠKOTKI