Odkar sem začel samostojno pot in objavil svoje kontakte v spletnih bazah, se je poleg precej redkih :-( povpraševanj, zgodil kar pogost pojav kontaktov iz prodajnih oddelkov ali klicnih centrov različnih podjetij oz. se dostikrat znajdem v različnih mailing bazah. Zaradi poklicne deformacije sem zelo dovzeten za take klice/maile in se z veseljem poglobim v vsebino.
Žal pa lahko povem, da je, praktično brez izjeme (mailingi so malce bolje pripravljeni, se pa pojavlja vprašanje targetinga in segmentacije), nivo prodajne storitve na dokaj nizki ravni. Kaj me najbolj zmoti:
Zato apeliram na vse zavarovalnice, finančne hiše, spletne trgovine, anketne studie in v končni fazi vse, ki imate outbound prodajo, da razmislite o kvaliteti storitve, nivoju treninga in pripravljenosti vaše ekipe na vse izzive in pasti tega posla. Če ste se slučajno kje prepoznali, nikar ne odlašajte s kontaktom. Naj bo tokrat tisti nakupni in bom jaz poskrbel za prodajo ;) lp, Marko
0 Comments
|
Avtor - Marko Bucić
Poznam veliko prodajnih zgodb in imam ogromno prodajnih izkušenj ter različnih pogledov, ki bi jih rad delil z vami. Določeni primeri so zelo življenjski in se jih da uporabiti v prenekateri situaciji. ARHIV
November 2017
KATEGORIJE
All
|