PRO-NASVET - prodajna strokovnost
  • DOMOV
  • ŠOLA PRODAJE
  • SALES POLICE
  • KAJ DELAM?
  • KDO SEM?
  • KJE SEM ŽE BIL?
  • KONTAKT
  • BLOG
  • PIŠKOTKI

BLOG

skrivnost uspešnega klica in e-maila

21/6/2017

0 Comments

 
Odkar sem začel samostojno pot in objavil svoje kontakte v spletnih bazah, se je poleg precej redkih :-( povpraševanj, zgodil kar pogost pojav kontaktov iz prodajnih oddelkov ali klicnih centrov različnih podjetij oz. se dostikrat znajdem v različnih mailing bazah. Zaradi poklicne deformacije sem zelo dovzeten za take klice/maile in se z veseljem poglobim v vsebino.

Žal pa lahko povem, da je, praktično brez izjeme (mailingi so malce bolje pripravljeni, se pa pojavlja vprašanje targetinga in segmentacije), nivo prodajne storitve na dokaj nizki ravni.

Kaj me najbolj zmoti:
  • analiza in predpriprava na kontakt sta izredno slabi, dostikrat ju sploh ni, tako da stranke ne poznam,
  • postavljanje vprašanj je prava redkost,
  • poslušanje kupca je brez veze (me je klicala oseba, ki v 90 sekundah praktično ni vdihnila, kje da bi mi prisluhnila),
  • izredno pogrešam ustvarjanje dodane vrednosti - WIFM,
  • call to action je zamegljen oz. pustim kupca neodločenega,
  • kljub slab(š)em uvodu, si na koncu ne pustim priprtih vrat, ampak dovolim kupcu, da me odslovi,
  • in še bi se našlo.

Zato apeliram na vse zavarovalnice, finančne hiše, spletne trgovine, anketne studie in v končni fazi vse, ki imate outbound prodajo, da razmislite o kvaliteti storitve, nivoju treninga in pripravljenosti vaše ekipe na vse izzive in pasti tega posla.

Če ste se slučajno kje prepoznali, nikar ne odlašajte s kontaktom. Naj bo tokrat tisti nakupni in bom jaz poskrbel za prodajo ;)

lp, Marko


0 Comments

    Avtor - Marko Bucić

    Poznam veliko prodajnih zgodb in imam ogromno prodajnih izkušenj ter različnih pogledov, ki bi jih rad delil z vami. Določeni primeri so zelo življenjski in se jih da uporabiti v prenekateri situaciji.


    ARHIV

    November 2017
    July 2017
    June 2017
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016


    KATEGORIJE

    All
    4P
    Avtopralnica
    Challenger Sale
    Diferenciacija
    Določitev Cene
    Iskrenost V Prodaji
    Kupec In Prodajalec
    Linkedin
    Metoda Spraševanja
    Motivacija Zaposlenih
    Nagovor Kupca
    Petrol
    Poletni Dopusti
    Ponudba In Povpraševanje
    Poslovna Etika
    Poslovna Ideja
    Prodajne Aktivnosti
    Prodajne Tehnike
    Prodajni Nastop
    Produkt
    Segmentacija Kupcev
    Sistemi Nagrajevanja
    Telefonska Komunikacija
    Timsko Delo
    Trženjski Splet
    Tržno Komuniciranje
    Zadovoljstvo Kupcev


    View my profile on LinkedIn

    RSS Feed

​DOMOV

ŠOLA PRODAJE

KDO SEM?

Sales police

KONTAKT

© 2016 PRO-NASVET, Marko Bucić s.p.
Vse pravice pridržane

  • DOMOV
  • ŠOLA PRODAJE
  • SALES POLICE
  • KAJ DELAM?
  • KDO SEM?
  • KJE SEM ŽE BIL?
  • KONTAKT
  • BLOG
  • PIŠKOTKI