V zadnjem času sem imel uporabniško izkušnjo povezano z nakupom avtomobila. Večinoma sem iskal tiste rabljene, saj če avto izgubi 50% vrednosti v samo nekaj letih in je ob tem še dobro ohranjen in zelo funkcionalen, se človek resno vpraša o smiselnosti nakupa novega. Leasing ni bil aktualen, saj mesečni obroki niso rentabilni, glede na potrebe.
Kontaktiral sem več avtohiš, prodajalcev in servisov, nivo storitve pa je bil zelo različen. Večinoma se nihče ni preveč poglobil v moje želje oz. niso veliko raziskovali mojih potreb oz. mi ustvarili tiste za katere sploh nisem vedel, da bi jih lahko imel. Lahko pohvalim eno večjo avtohišo, ki je zelo natančno vrnila klice in mi pomagala pri pridobivanju želenih podatkov. Pri vseh pa sem zelo pogrešal prodajni moment, kljub temu, da so vsi zaposleni v prodaji oz. oddelkih, ki jo podpirajo. Vprašati kupca, mu ponuditi informacijo, ki predrami, izkoristiti moment za dvig prodaje. Ne dolgo nazaj sem pisal o težavah, ki jih imajo outbound centri, ampak vidim, da se pri inboundu, kjer je kupec prišel k nam, priložnosti ravno tako izgubljajo. Najbrž je tak trg, da se veliko zgodi samo od sebe, ampak vsi vemo da v resnici ni tako in to ne sme biti izgovor. Zelo malo je potrebno, da se dvignemo nad povprečje in dosežemo konkurenčno prednost. lp, Marko
0 Comments
Sicer nisem strokovnjak za uporabniško izkušnjo in nimam veliko izkušenj v customer service-u, sem pa že vrsto let v prodaji in kot uporabnik zelo podrobno opazujem kaj mi ponujajo.
Rad bi delil opažanje, ki se mi prevečkrat ponavlja in sicer gre za organizacijo čakalnih vrst v trgovinah, na bencinskih črpalkah, poštah, lekarnah, v glavnem kjerkoli je sistem interakcije s kupcem preko več prodajnih okenc. Večinoma (so izjeme) je sistem zmeden, gre namreč za več ločenih čakalnih vrst, kjer so uporabniki prepuščeni svoji iznajdljivosti, intuiciji in žal včasih, sposobnosti ignoriranja in vrivanja. Uporabniška izkušnja je slaba, saj se ponavadi odločim za napačno vrsto (tisto najbolj počasno), nato se nekdo postavi pred mene, ker nisem dovolj odločen in so na koncu prisotni neprijazni pogledi. Ljudje to izkušnjo povezujejo s podjetjem kjer kupujejo storitev/produkt. Ne razumem zakaj se ne naredi enotna vrsta in se nato na koncu kupca napoti na prosto okence. Veliko bi pripomogle talne označbe ter sem in tja kakšen prijazen napotek s strani prodajalcev. Kupec bi se počutil dobrodošlega, zaželenega ter, da je enako obravnavan kot drugi. Meni osebno ni problem počakati, vendar je veliko ljudi, ki jim čakalne vrste povzročajo neprijetne občutke in zakaj ne bi imeli srečnega kupca? lp, Marko |
Avtor - Marko Bucić
Poznam veliko prodajnih zgodb in imam ogromno prodajnih izkušenj ter različnih pogledov, ki bi jih rad delil z vami. Določeni primeri so zelo življenjski in se jih da uporabiti v prenekateri situaciji. ARHIV
November 2017
KATEGORIJE
All
|