PRO-NASVET - prodajna strokovnost
  • DOMOV
  • ŠOLA PRODAJE
  • SALES POLICE
  • KAJ DELAM?
  • KDO SEM?
  • KJE SEM ŽE BIL?
  • KONTAKT
  • BLOG
  • PIŠKOTKI

BLOG

ZDRAVNIŠKA ORDINACIJA

7/11/2017

0 Comments

 
Zakaj je na vratih zdravniških ordinacij velikokrat napisano: "Prosimo, da ne trkate!"

Ali ne bi bilo boljše: "V kolikor boste potrkali, vam najbrž ne bomo uspeli takoj odpreti, vsekakor pa se po najboljših močeh trudimo, da bo vaš obisk čim bolj prijeten. Hvala."

So pacienti res tako zahtevni? Ali niso kupci v našem poslu tudi pa ne pošiljamo podobnih newslettrov in ne obešamo takih napisov na vhodna vrata podjetij.

Ali niso zdravniki tukaj zaradi nas? Da ne govorim o hipokratovi zavezi, ki ne bi smela biti primerljiva z ustvarjanjem dobička v podjetju.

Zakaj se nam tako pogosto pripeti, da nam v ordinaciji nihče ne dvigne telefona?

Z malo vaje komunikacije ali s pametnim odzivnikom, se že lahko naredi prvi korak v pozitivno smer.

Verjamem, da bi zdravstvo z nekaj prodajnimi triki in malce boljšo organizacijo inbound klicev in sistema naročanja, lahko bilo veliko bolj prijazno za obe strani, za vse nas!

Ni važen sektor, pomembna je želja in srčnost.

lp, Marko


0 Comments

    Avtor - Marko Bucić

    Poznam veliko prodajnih zgodb in imam ogromno prodajnih izkušenj ter različnih pogledov, ki bi jih rad delil z vami. Določeni primeri so zelo življenjski in se jih da uporabiti v prenekateri situaciji.


    ARHIV

    November 2017
    July 2017
    June 2017
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016


    KATEGORIJE

    All
    4P
    Avtopralnica
    Challenger Sale
    Diferenciacija
    Določitev Cene
    Iskrenost V Prodaji
    Kupec In Prodajalec
    Linkedin
    Metoda Spraševanja
    Motivacija Zaposlenih
    Nagovor Kupca
    Petrol
    Poletni Dopusti
    Ponudba In Povpraševanje
    Poslovna Etika
    Poslovna Ideja
    Prodajne Aktivnosti
    Prodajne Tehnike
    Prodajni Nastop
    Produkt
    Segmentacija Kupcev
    Sistemi Nagrajevanja
    Telefonska Komunikacija
    Timsko Delo
    Trženjski Splet
    Tržno Komuniciranje
    Zadovoljstvo Kupcev


    View my profile on LinkedIn

    RSS Feed

​DOMOV

ŠOLA PRODAJE

KDO SEM?

Sales police

KONTAKT

© 2016 PRO-NASVET, Marko Bucić s.p.
Vse pravice pridržane

  • DOMOV
  • ŠOLA PRODAJE
  • SALES POLICE
  • KAJ DELAM?
  • KDO SEM?
  • KJE SEM ŽE BIL?
  • KONTAKT
  • BLOG
  • PIŠKOTKI