Na linkedinu sem zasledil objavo, ki jo je ustvarila Simona Lečnik Očko, ustanoviteljica Lumie – Akademije vrednot, in sicer govori o neodzivnosti HR oddelkov/agencij pri odgovarjanju na prošnje kandidatov. Odgovorov enostavno ni. Pohvale Simoni za objavo. V zadnjih dveh mesecih sem malce povečal svojo outbound aktivnost in poslal kar nekaj e-mailov in zavrtel kar nekaj telefonov. Tudi sestankov ni bilo malo. Na neki točki sem prišel do zelo podobnega spoznanja kot Simona, samo da gre tukaj za direktorje podjetij oz. vodje oddelkov in prodajno komunikacijo. Tudi managerji ne odgovorijo. In tukaj ne govorim o spamanju ali cold callingu. Gre za ljudi s katerimi sem bil na sestankih, imam nek pozitiven odnos (vsaj tako deluje) in par kilometrov komunikacije za sabo. Nekje smo že na ti. V končni fazi sem v preteklosti napisal in posnel že več prispevkov s to tematiko. Ugotovitev je, na žalost, vsakič ista. Ignoriranje je splošno sprejeto, iskanje izgovorov za izostanek odgovora vse preveč pogosto, odzivnost pa zelo slaba. Ni čudno, da prodajnik potrebuje toliko follow up-ov, da pride do rezultata. Prosim vas samo, da ste malo bolj odzivni, ker na drugi strani s(m)o ljudje, s svojimi pričakovanji, službenimi obveznostmi in emocijami. Ne pozabite, da posel smo ljudje, ljudje pa imamo odgovornost in srce.
0 Comments
Kaj je značilno za odličnega vodjo? Danes je na vrsti že jubilejni 40. vlog. Naslednji mesec bom tudi sam dosegel to številko. Impresivno? Kriza srednjih let? Šele na pol poti? Sploh ni pomembno. Pomembna je vsebina! Vsebina tega videa govori o ključnih lastnostih, ki jih mora imeti dober vodja, šef, direktor. Kaj je tisto s čimer bo ustvaril dodano vrednost v ekipi in podjetju? V kolikor imate še kakšno lastnost, ki bi jo izpostavili, so komentarji več kot dobrodošli. Kaj govorim, vaši komentarji so vedno dobrodošli. Želim vam odlično vodenje. Poznate izraz segmentacija? Kaj pa predalčkanje? Imate v vašem podjetju komunikacijo in odnose s kupci dobro organizirane? Danes vam pokažem zakaj je dobro imeti omaro pospravljeno in zadeve popredalčkane. Bil sem praktičen, zavihal rokave in odprl predale. Kar 4 ključna področja v podjetju boste dvignilil na višji nivo, če boste kupce ustrezno segmentirali. Katera so ta področja, si oglejte v videu. In nikar ne skrbite. Niste edini, ki se še niste lotili spomladanskega čiščenja. Veliko je še takih. 50% popust! Totalna razprodaja! Samo še do konca tedna! Ta teden se spet ukvarjam z eno svojih priljubljenih tem. Popusti. Tokrat malce drugače. Ali boste izkoristili popust, ki vam ga ponujam? Obvezno poglejte video do konca. Prodajajte (z) več! |
Author
Pripnite si varnostne pasove, vozite po omejitvah in ne delajte prekrškov. Ne govorim o prometnih prekrških, v mislih imam namreč tiste prodajne. Namen ni izdajati kazni, ampak si bova (tu je še Darko) prizadevala, da vam pokaževa čim več koristnih in uporabnih znanj na področju prodaje ter tudi širše. Pridružite se nama v boju proti prodajnemu kriminalu! Archives
August 2020
Categories |