Sales Police je dopolnil 1 leto! Skoraj 50 vlogov. Vseh objav še 3x toliko. Približno 3 ure video posnetkov. Koristno. Praktično. Prodajno. Življenjsko. Hvala, ker ste zraven in ker mi pomagate. p.s. čez poletje bo četrtkov termin vloga na dopustu. Ne skrbite, sigurno pade kakšen video in tudi ostale objave bodo, ampak z lažjim tempom.
0 Comments
Zaupanje je ključnega pomena v poslu. Kako pa doseči, da vam bodo kupci verjeli že v začetku prodajnega procesa? Kako si boste učinkovito pridobili njihovo zaupanje? Danes vam, v manj kot minuti, razložim na čem zgraditi zaupanje. Transparentnost je ključ. Bodite pozitivni. Ne razvrednotite se. In great salesperson we trust. Nihče si ne želi doživeti katastrofe ali utopitve. Nedvomno ne! Sta pa ta dva prijema lahko zelo uporabna pri prodaji. Bom bolj natančen. Kredibilna katastrofa - soočite potencialnega kupca s tem kaj ga čaka, če se za nekaj ne odloči. Za vašo storitev na primer. Racionalna utopitev - zelo nazorno mu pokažite kaj konkretno ta neodločitev pomeni zanj. Narišite mu bolečo sliko. Močne zgodbe. Trdni argumenti. Cela zgodba je v videu spodaj. |
Author
Pripnite si varnostne pasove, vozite po omejitvah in ne delajte prekrškov. Ne govorim o prometnih prekrških, v mislih imam namreč tiste prodajne. Namen ni izdajati kazni, ampak si bova (tu je še Darko) prizadevala, da vam pokaževa čim več koristnih in uporabnih znanj na področju prodaje ter tudi širše. Pridružite se nama v boju proti prodajnemu kriminalu! Archives
August 2020
Categories |