Minila sta dva meseca od premiernega vloga in smo dosegli dvomestno številko, saj je danes na vrsti vlog #10. Čas res beži. Ob tej priložnosti bi se vam rad zahvalil za vso podporo in vsak like, share ali komentar. Današnja tema bo uporabniška izkušnja in kaj lahko naredimo, da bo kupec bolj zadovoljen. Govorili bomo o nakupovalnih vrečkah, čakalnih vrstah in tudi o tisti legendarni: "A vam lahko kako pomagam?" Že malenkosti lahko precej spremenijo nakupovalno doživetje in zadovoljstvo kupca, tako da res ni potrebno veliko.
0 Comments
Leave a Reply. |
Author
Pripnite si varnostne pasove, vozite po omejitvah in ne delajte prekrškov. Ne govorim o prometnih prekrških, v mislih imam namreč tiste prodajne. Namen ni izdajati kazni, ampak si bova (tu je še Darko) prizadevala, da vam pokaževa čim več koristnih in uporabnih znanj na področju prodaje ter tudi širše. Pridružite se nama v boju proti prodajnemu kriminalu! Archives
October 2019
Categories |